,,Menas interpretuojant...” | ||||||
Laukuvos daugiafunkciniame centre eksponuojama dailės mokytojos ekspertės L. Rupšytės, vasaros metu pravestų, meninių užsiėmimų su Šilalės r. Socialinių paslaugų Laukuvos miestelio VDC (vaikų dienos centro) vaikais kūrybinių darbų paroda ,,Menas interpretuojant...” |
||||||
plačiau | ||||||
Sveikiname su tarptautine Muzikos diena, mieli mokyklos muzikos mokytojai ir mokyklos FB draugai muzikantai! | ||||||
"Rudens žvaigždės" šokėjams buvo sėkmingos | ||||||
|
||||||
Paroda ,,Rudens lygiadienis” | ||||||
Rugsėjo 22 – rudens lygiadienis, metas, kai diena susilygina su naktimi. Rudens lygiadienis yra astronominio rudens pradžia. Nuo šios dienos nakties trukmė jau tampa ilgesnė už dienos trukmę ir toliau ilgėja. Šiai dienai pažymėti, Šilalės meno mokyklos dailės mokytojos ekspertės Laimutės Rupšytės mokiniai Pajūrio Švč. Trejybės bažnyčioje surengė parodą ,,Rudens lygiadienis”, kuria pasidžiaugė gausiai į Šv. Kryžiaus išaukštinimo atlaidus Pajūrio bažnyčioje rugsėjo 20 dieną atvykę tikintieji.
|
||||||
plačiau | ||||||
Dėmesio! | ||||||
|
||||||
Mokinių ir tėvelių dėmesiui | ||||||
|
||||||
Sveikiname! | ||||||
|
||||||
Nacionaliniame mokinių meninės kūrybos darbų konkursas „Atrask žydų kultūrą: tradicijos, gyvensena ir simboliai“ | ||||||
2020 metus Lietuvos Respublikos Seimas yra paskelbęs Vilniaus Gaono ir Lietuvos žydų istorijos metais: šiemet minimos didžiojo Lietuvos rabino, vieno žymiausių litvakų Vilniaus Gaono Elijo ben Saliamono Zalmano 300-osios gimimo metinės. Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras ir Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejus, siekdami paskatinti atrasti ir įamžinti savo krašto ir jo įvairių kultūrų ir tautų bendruomenių istoriją, pakvietė šalies dailės mokytojus ir jų auklėtinius dalyvauti Nacionaliniame mokinių meninės kūrybos darbų konkurse „Atrask žydų kultūrą: tradicijos, gyvensena ir simboliai“. Konkurso dalyviai galėjo susipažinti ir pagilinti savo žinias žydų kultūros, švenčių bei gyvensenos temomis dalyvaudami edukaciniuose užsiėmimuose ir ekskursijose Tolerancijos centre. Konkurso dalyviai prieš imdami į rankas pieštukus ar teptukus gilinosi į savo krašto istorijos ir ten gyvavusios žydų bendruomenės kultūrines tradicijas, domėjosi, kodėl Lietuvos gyventojams žydai ir jų išpažįstamas judaizmas taip ir liko nepažinta, „svetima“ religija, siejo teritorija, bet pragyventa ne tiekkartu, kiek šalia, kaimyniškai. Svarbu buvo suvokti, kad žydai, neturėdami savo istorinės valstybės, buvo priversti kurtis ir gyventi svetimuose kraštuose ir miestuose. Norėdami išsaugoti savo tapatybę, nenutautėti ir neištirpti tarp gyventojų, privalėjo telkti tautiečius į uždaresnes bendruomenes. Lietuvos Didžiojoje Kunigaikštystėje klestėjo religinė tolerancija, ir tai skatino žydų atvykimą į Lietuvą. XVIII a. antroje pusėje kai kuriuose miesteliuose žydai skaičiumi pralenkė kitų (krikščionių) gyventojų dalį. Jauniausiems – pirmosios amžiaus grupės mokiniams tai buvo sunkokai įveikiama užduotis. Antros amžiaus grupės darbuose tyrinėti žydų gyvenimo ir kultūros pėdsakai gimtojoje Želvoje, Mickūnuose, Krekenavoje, Aukštadvaryje, Tytuvėnuose. Vyriausieji dalyviai buvo aktyviausi. Ukmergės Antano Smetonos gimnazijos mokinių darbuose – spalvotos Ukmergės žydų krautuvininkų dienos, žydų bendruomenės sutarimas šelpti našlaičius, Toros skaitymas ir gatvelė prie Didžiosios sinagogos. Iš Kauno, Radviliškio, Ignalinos, Marijampolės, Tauragės, Druskininkų, Šilalės atkeliavo rimties, susikaupimo maldai akimirkos, linksmos vestuvės su tradiciniais šokiais, kulinarinis paveldas, košerinis maistas, atliekami ritualai. Norisi išskirti Kėdainių dailės mokyklos visų amžiaus grupių auklėtinius, kurie domėjosi savo miesto žydų architektūros paveldu. Atsiųsti piešiniai žavi santūriais ir kontrastingais sprendimais, juose įvairiomis dailės technikomis vaizduojami dar išlikę sinagogų pastatai, kultūrinės ir religinės tradicijos, dainuojantys ir grojantys miestelių gyventojai. Nudžiugino ir mažiausių Lietuvos miestelių aktyvumas. Didžiojoje piešinių dalyje žydai, kaip Lietuvoje gyvenanti tautinė bendrija, identifikuojami per visiems pažįstamą tradicinio žydo – ortodokso įvaizdį: kūriniuose pasakojamos istorijos rutuliojasi praeityje, kai visoje Lietuvos teritorijoje buvo įsikūrę štetlai, sinagogose vyko pamaldos, bendruomenėse buvo minimos visos religinės šventės, vyrai ir moterys dėvėdavo tradicinius apdarus, kaimuose griežė klezmerių muzikantai. Vyrauja mėlynos ir tamsios spalvos, nevengiama ryškių atspalvių, menančių egzotinius kraštus, su kuriais išryškėja ir žydų, kaip „kitokios“ etninės grupės, kitoniškumas. Visgi išsiskiria ir piešiniai, kuriuose Lietuvoje gyvenantys žydai priartinami prie šiuolaikinės visuomenės (ar buvo miestų kultūros dalimi, kaip piešinyje, vaizduojančiame Kauno Laisvės al. su tolumoje stūksančiu Soboru ir žymiąja Konrado kavine), itin įdomus darbelis, kuriame ant serviruoto vakarienei stalo šviečia Menora, išdėlioti patiekalai , susirinkę namiškiai stovi už stalo, ant kurio matome ir šių dienų atributą – kompiuterį. Kitame kūrinėlyje vaizduojami šiuo metu populiarūs, iš Izraelio atėję valgiai – šakšuka(kiaušinienė su trintais pomidorais) ar granato vaisiai. Piešdami mokiniai prasmingai praleido laiką, gilindamiesi į Lietuvos istoriją plėtė savo akiratį, o kultūros tyrinėjimų kelyje gražiai įamžino tautinių bendrijų sambūvio, jo tęstinumo idėją. Komisijos nariai kruopščiai atrinko 49 piešinius parodai. Rugsėjo mėnesį paroda bus eksponuojama Seime, o lapkričio mėnesį minint Tarptautinę tolerancijos dieną parodą bus galima pamatyti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejaus Tolerancijos centre.
Šilalės meno mokyklos dailės skyriaus mokiniai Viltė Kybartaitė (dailės išplėstinio ugdymo klasė) ir Eimantas Kačinas (dailės 5 klasė) tapo šio konkurso laureatais. Mokinius konkursui paruošė dailės mokytoja ekspertė Ilona Venckienė.
Dailės mokytojų asociacijos ir Šilalės meno mokyklos informacija
|
||||||
Skelbiamas viešas konkursas Šilalės meno mokyklos direktoriaus pareigoms eiti | ||||||
Skelbiamas viešas konkursas Šilalės meno mokyklos direktoriaus pareigoms eiti
|
||||||
Informacija dėl Meno mokyklos direktoriaus komisijos | ||||||
Mini Rest Art parodoje | ||||||
2 tarptautiniame vaikų meno miniatiūrų parodoje "Mini rest Art" 6 mokiniai tapo diplomantais. Džiaugiamės ir sveikiname! Mokinius parengė dailės mokytoja ekspertė Ilona Venckienė.
|
||||||
" Mūsų žemė šiandien ir rytoj.." | ||||||
Sveikinimai Tadui Gudauskui, tapusiam tarptautinio konkurso " Mūsų žemė šiandien ir rytoj.." Prancūzijoje nominantu.
|
||||||
XXVIII respublikiniam J.Pakalnio konkursui pasibaigus | ||||||
Šilalės meno mokyklos klarneto klasės mokinys Julius Šerpetauskis (mokytojas Algirdas Petraitis), tapo I vietos laureatu XXVIII respublikiniame J.Pakalnio konkurse. S v e i k i n a m e !
|
||||||
Kviečiame! | ||||||
Prašymo forma internete: https://silmenmo.lt/out_data/2019_2020/prasymas-del-priemimo-mokytis-mokykloje.pdf
|
||||||
plačiau | ||||||
Skelbimas | ||||||
ŠILALĖS MENO MOKYKLOS INTERESANTŲ DĖMESIUI!
Vadovaujantis LR Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimu Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“
Nuo 2020 m. kovo 16 d. iki karantino atšaukimo dienos
Interesantai bus aptarnaujami tik nuotoliniu būdu, išskyrus atvejus kai būtina atitinkamas funkcijas ar paslaugas atlikti darbo vietoje.
Iškilus klausimams kreiptis telefonu ar el. paštu:
Direktorius Arūnas Goštautas Tel. +370 686 42857 El. paštas silmenmo@gmail.com.
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui Andrius Zaikauskas Tel. +370 618 85482 El. paštas silmenmo@gmail.com.
Ūkvedys Vytautas Raudonius Tel. +370 618 30235 El. paštas silmenmo@gmail.com.
Raštinės administratorė Jovita Overlingienė Tel. +370 686 32217 El. paštas silmenmo@gmail.com.
Buhalterė apskaitininkė Nijolė Lazdauskienė Tel. +37061473306 El. paštas [email protected].
|
||||||
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija informuoja | ||||||
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJA
Biudžetinė įstaiga, A. Volano g. 2, 01124 Vilnius, tel. (8 5) 219 1225/219 1152, el. p. [email protected], http://www.smm.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188603091. Atsisk. sąsk. LT30 7300 0100 0245 7205 „Swedbank“, AB, kodas 73000 ____________________________________________________________________________________________________________________
DĖL NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO ĮGYVENDINIMO KARANTINO LAIKOTARPIU
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, atsižvelgdama į nepalankią koronavirusinės infekcijos situaciją ir karantiną visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, atkreipia dėmesį, kad ugdymo procesas neformaliojo vaikų švietimo, tarp jų ir ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo (toliau – NVŠ) ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo (toliau – FŠPU) programas įgyvendinančiose institucijose neturėtų nutrūkti, o atvirkščiai – tiek, kiek tai įmanoma, jis būtų organizuojamas nuotoliniu būdu. Pažymėtina, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2020 m. kovo 14 d. nutarimu Nr. 207 ,,Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ nustatė, kad „stabdomi ugdymo ir vaikų priežiūros procesas bei švietimo veikla visose švietimo įstaigose, dienos ir užimtumo centruose, organizuojant ugdymo procesą nuotoliniu būdu.“ (3.3 p.). Taip pat Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. kovo 30 įsakymu Nr. V-469 „Dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu paskelbus karantiną“ nustatyta, kad: mokyklų, švietimo pagalbos įstaigų, kitų švietimo teikėjų savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos, savininkai (juridinio asmens dalyvių susirinkimai), vadovai gali organizuoti neformalųjį vaikų švietimą (išskyrus ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą), formalųjį švietimą papildantį ugdymą, neformalųjį suaugusiųjų švietimą tiek, kiek tai įmanoma, vykdyti nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu; ikimokyklinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas rekomenduojamas organizuoti nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. V-372 ,,Dėl Rekomendacijų dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu patvirtinimo“. Suprantame savivaldybėms tenkančius iššūkius kuo efektyviau organizuoti ir koordinuoti švietimo sistemos veiklą, ypač bendrojo ugdymo programų įgyvendinamą, tačiau pažymime, kad ikimokyklinis, priešmokyklinis ugdymas, neformalusis vaikų švietimas ir formalųjį švietimą papildantis ugdymas mokiniams yra taip pat labai svarbus ir kompetencijų ugdymo, ir turiningo laisvalaikio galimybių prasme. Lietuva gali didžiuotis, kad per keletą metų bendromis visų savivaldybių ir valstybės pastangomis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo sistemoje dalyvauja vis daugiau ankstyvojo amžiaus vaikų, o neformaliajame vaikų švietime šiuo metu dalyvauja daugiau kaip 60 proc. visų šalies mokinių, šių programų pasiūla ir toliau didėja bei gerėja jų kokybė. Viešoje erdvėje pasirodžiusi informacija apie savivaldybių priimamus sprendimus mažinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų darbo trukmę, stabdyti NVŠ ir FŠPU mokyklų veiklą, nutraukti NVŠ „krepšelio“ lėšomis finansuojamų programų įgyvendinimą ir skelbti prastovas, nėra palanki šių paslaugų vaikui ir šeimai plėtrai, kelia įtampą tarp pedagogų ir bendruomenės narių, taip pat ji nėra palankiai vertinama mokinių ir jų tėvų. Atkreipiame dėmesį, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimas Nr. 207 ,,Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ buvo patikslintas š. m. balandžio 1 d., nustatant, kad „Valstybės ir savivaldybės biudžetinių įstaigų, sveikatos priežiūros įstaigų, nesvarbu, koks jų pavaldumas ir teisinė forma, darbuotojams prastova skelbiama tik išnaudojus visas įmanomas darbo organizavimo formas bei būdus, įskaitant ir kvalifikacijos tobulinimą nuotoliniu būdu, jeigu, Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus ekstremaliąją situaciją ir karantiną, darbdavys negali duoti darbuotojui darbo sutartyje sulygto darbo ir nėra galimybės sulygto darbo dirbti nuotoliniu būdu arba darbuotojas nesutinka dirbti kito pasiūlyto darbo“ (3.2.11 p.). Kreipiamės į Jus, prašydami dar kartą apsvarstyti ir įvertinti savivaldybių ir jos įsteigtų institucijų visas įmanomas galimybes karantino laikotarpiu organizuoti ikimokyklinį, priešmokyklinį ugdymą, NVŠ ir FŠPU veiklas nuotoliniu būdu, taip pat vykdyti kitas veiklas (pvz.: kvalifikacijos tobulinimą, mokymus) nuotoliniu būdu, kaip ir nurodyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarime. Bendras visų susitelkimas sprendžiant šias problemas karantino laikotarpiu Lietuvoje yra ne tik iššūkis mums visiems, bet ir galimybė netradicinių ir modernių sprendimų paieškai, kūrybiškumui ir lyderystei švietimo sistemoje.
Aušra Birietienė, tel. (8 5) 219 1167, el. p. [email protected]
|
||||||
Dėl mokesčio už mokslą Šilalės meno mokykloje, karantino laikotarpiu | ||||||
Šaltinis: http://silale.lt/go.php/lit/Silales-rajono-savivaldybes-tarybos-14-posedzio-ivykusio-2020-m-balandzio-3-d-sprendimai/1 |
||||||
Pirmajai nuotolinio ugdymo savaitei pasibaigus | ||||||
Pirmoji nuotolinio mokymo savaitė, prasidėjusi kovo 30 dieną Šilalės meno mokyklos mokytojams, kaip ir daugeliui šalies pedagogų, buvo ypatingai įtempta ir darbinga. Tokia veikla pareikalavo iš mokytojų ypatingų organizacinių, komunikacinių ir informacinių technologijų gebėjimų. Prieš pradedant darbuotis nuotoliniu būdu reikėjo apie tai informuoti Šilalės meno mokyklos mokinius ir jų tėvelius. Buvo nemažai abipusės nežinomybės ir klaustukų – kaip viskas vyks, kaip seksis bendrauti per atstumą ar pavyks nusiųsti ir atlikti gautas užduotis – groti, šokti, piešti? Juk kiekvieno meno mokyklos bendruomenės nario tiek mokinio, tiek mokytojo pasirengimai ir galimybės skirtingos – nėra vieningos komunikavimo sistemos elektroninėje erdvėje, ne visi namuose turi vienodas sąlygas naudotis pažangiausiomis informacinėmis technologijomis, skirtingas ryšio signalų stiprumas mieste ir kaimiškoje vietovėje... Bet kaip sakoma, velnias ne toks baisu, kokį jį piešia... Esant tokiai neįprastai situacijai galima pasidžiaugti mokyklos bendruomenės narių – mokinių, jų tėvelių (ir net senelių) bei mokytojų geranoriškumu ir aktyviu įsitraukimu į ugdomąją meninę veiklą. Į pagalbą komunikacijai buvo pasitelktos visos turimos pajėgos ir šaltiniai – pradedant pokalbiais ir trumposiomis žinutėmis telefonu, elektroniniu paštu ir visiems šiandien jau tapusiais neatsiejamomis ryšio priemonėmis – socialiniais tinklais, ir vaizdo telefonija. Kiekvienuose bendruomenės narių namuose ko gero neliko nė vienos nenaudojamos elektroninių ryšių priemonės – telefono, kompiuterio, planšetės. Nesant galimybės vykdyti tiesioginio vaizdo transliacijas (lėtas ar stringantis interneto ryšys), bendraujama netiesiogiai, techniniai nesklandumai susiję su vaizdo ar garso perdavimo sprendžiami keičiantis vaizdo ir garso įrašais bei po to sekančiomis konsultacijomis. Mokymo užduotys mokinius pasiekia per virtualios klasės – Google Classroom, bendravimo programėles Messenger, Viber, Whatsapp, Zoom ir kt. – rinktis tikrai yra iš ko ir kiekvienas pritaiko jam tinkančią. O šiandien, balandžio 6 dieną, jau galima apžvelgti ir pirmosios virtualios mokymo savaitės veiklą. Vienas labiausiai džiuginančių dalykų pastarojo meto veikloje yra aukščiau minėtas itin aktyvus mokyklos mokinių tėvelių, mokinukų brolių, seserų ir net senelių įsijungimas nuotolinę ugdomąją veiklą. Kaip įmanydami namiškiai stengiasi padėti savo mokinukams šalia pagrindinio ugdymo užduočių atlikti ir meno mokyklos paskirtąsias – ir padeda dirbant su kompiuteriu, ir filmuoja mokinių atliekamas užduotis, jungiasi į virtualias mokymui skirtas grupes, džiaugsmingai įveikia atsiradusius iššūkius, naudojantis naujausiomis informacinėmis technologijomis. Vaikai dainuoja, naudodami mokytojų atsiųstas fonogramas, sprendžia solfedžio atsiųstas užduotis, groja turimais instrumentais ir randa išeičių iš padėties jų nesant, pvz.: antrojo instrumento – pianino klaviatūrą pakeičia virtualia, sujungus kelias planšetes. Ne paslaptis, kad mokiniai ir patys kartais tampa savotiškais mokytojais ir asistentais – geranoriškai padeda mokytojams, koordinuojant ugdymo procesą ir naudojant pamokoms naujausiais išmaniąsias technologijas – sukviečia bendraamžius į virtualias grupes, sprendžia technines ryšio problemas, platina gautą iš mokytojų informaciją – po truputį mezgasi kitoks – artimesnis ryšys tarp mokytojo – mokinio, kaip lygiaverčių ugdymo proceso dalyvių. Mokiniams smagu matyti, kad ir mokytojams nesvetimos skaitmeninės technologijos, kurių pagalba mokytojas visada tarsi šalia, pasiekiamas reikiamu momentu... Vykstančios nuotolinės pamokos anaiptol nereškia, kad galima atsipalaiduoti ir nieko neveikti – darbas vyksta labai intensyviai, galima sakyti net intensyviau nei prieš vykdant nuotolinį mokymą – nors dirbama pagal iki tol buvusius pamokų tvarkaraščius, dažnai ugdymui laiko skiriama gerokai daugiau nei įprasta – konsultacijos vyksta ir pasibaigus mokymo seansui. Suprasdami nepaprastą situaciją ir padėtį – pagrindinio ugdymo prioritetą, dienos režimą, mokytojai stengiasi neapkrauti savo ugdytinių užduotimis. Jaunesniojo amžiaus mokinukai dalyvauja virtualiose pamokose itin noriai, vyresnėliai linkę kiek paišdykauti (tačiau tokių nėra daug) bet ko nepasitaiko ir vykstant realioms pamokoms! Taip pat pasitaiko ir kitų techninių nesklandumų – tai ir išsiderinę instrumentai, nutrūkusios stygos, bet visa ta badoma išspręsti abipusėmis mokytojų mokinių ir tėvelių pastangomis. Dailės klasių mokiniai piešia, tapo ir lipdo, siunčia darbelių nuotraukas į virtualias klases, šokėjai repetuoja namuose – net apsitaisę tautiniais drabužiais, prieš veidrodžius (šokis poroje) kad visiškai įsijausti į atliekamą šokį ir neprarastų įgūdžių. Taigi apibendrinant pirmąją nuotolinio ugdymo savaitę galima pasidžiaugti, kad ugdomoji veikla Šilalės meno mokykloje TIKRAI VYKSTA (nors vis dar pasitaiko paniurėlių ir skeptikų, su replikomis „tai ką jūs ten toj meno mokykloj dirbat per nuotolį“ arba skleidžiama dezinformacija, kad „meno mokykloje pamokos nevyksta“)! Linkiu mums visiems susikaupimo, kūrybiškumo ir kantrybės, iškęsti šį keistą, nelengvą ir savotiškai įdomų laikotarpį! Likime sveiki!
Andrius Zaikauskas Šilalės meno mokyklos Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, pavaduojantis direktorių
|
||||||
Informacija | ||||||
|
||||||
Informacija | ||||||
NUOTOLINIS UGDYMAS
Šiame puslapyje yra pateikiama visa informacija apie mokyklos ugdymo proceso pertvarką bei skelbiama nuotolinio ugdymo medžiaga. Turinys bus nuolat atnaujinamas.
Pasirengimas nuotolinio ugdymo procesui
Mieli mokytojai, tėveliai ir mokiniai,
Šilalės meno mokykloje, remiantis kovo 12 dienos Lietuvos Vyriausybės sprendimu dėl COVID-19 viruso suvaldymo, perorganizuojamas ugdymo procesas. Nuo 2020 m. kovo 13 dienos (penktadienio) iki 2020 m. kovo 27 dienos LR švietimo, mokslo ir sporto ministro Algirdo Monkevičiaus įsaku skelbiamos mokinių PAVASARIO ATOSTOGOS (vietoj 2020 m. balandžio 14 dienos – 2020 m. balandžio 17 dienos numatytų pavasario atostogų). Remiantis 2018 metų duomenimis (Lietuvos statistikos departamentas: Informacinės technologijos Lietuvoje, 2018), Lietuvos didžiuosiuose miestuose informacinėmis technologijomis ir internetu naudojosi 79-81% gyventojų. Esant aukštam informacinių technologijų paplitimui kokybiško ir kūrybingo ugdymo proceso užtikrinimas priklauso tik nuo jį organizuojančio mokytojo kompetencijos bei teigiamo mokinių ir jų tėvelių požiūrio.
Šilalės meno mokyklos pedagogai stengsis užtikrinti tolesnį ugdymo procesą nuotoliniu būdu.
Gerbiami tėveliai ir mokiniai, prašome aktyviai bendrauti su specialybės ir kitų disciplinų mokytojais, ir toliau nuotolinio ugdymo procesą organizuoti Jums priimtiniausiomis formomis, priemonėmis ir laiku, taip, kad Jūsų ugdymo turinys ir pažangumas kuo mažiau nukentėtų.
Individualių (specialybės, dalyko ir papildomo instrumento) disciplinų nuotolinio ugdymo procesą ir tinkamiausią formą aptarsite su specialybės dalyko ir papildomo instrumento mokytojais telefonu ar kitomis komunikacijos priemonėmis. Su kitų mokomųjų dalykų, disciplinų nuotolinio ugdymo turiniu ir planu Jus supažindins dalyko mokytojai ir jis bus vykdomas nuo kovo 30 dienos (pirmadienio). Atėjus laikui, dėl nuotolinių pamokų su mokinių tėvais ir mokiniais (vyresnių klasių) susisieks dalyko mokytojas tiesiogiai telefonu arba el. paštu, kitomis ryšio priemonėmis. Grįžtamojo ryšio įgyvendinimas bei mokinio – mokytojo komunikavimo ir užduočių (projektų pateikimo) keitimosi priemonė – el. paštas, video konferencijos ir kitos ryšio priemonės. Organizuojant individualių ir grupinių dalykų nuotolinio ugdymo procesą, ugdymo proceso teikėjai (mokytojai) bei gavėjai (mokiniai) turi turėti: Interneto ryšį. Naudojantis internetiniu ryšiu per minėtuose įrenginiuose įdiegtas internetinio socialinio komunikavimo programas Viber, Whatsapp, Messenger, el. paštą ir kt. bus organizuojamas NUOTOLINIS, TIESIOGINIS bei MIŠRUS ugdymo procesas.
Mes, suprasdami, kad nuotolinis mokymas sukels tam tikrų sunkumų ugdymo kokybei, prašysime Šilalės savivaldybės Tarybos, jog mokestis už mokslą nuo 2020-04-01 nebūtų skaičiuojamas.
Ištvermės ir sveikatos Jums visiems!
|
||||||
© 2024 silmenmo.lt | Interneto svetainių kūrimas
|