Pirmajai nuotolinio ugdymo savaitei pasibaigus | |
![]() Pirmoji nuotolinio mokymo savaitė, prasidėjusi kovo 30 dieną Šilalės meno mokyklos mokytojams, kaip ir daugeliui šalies pedagogų, buvo ypatingai įtempta ir darbinga. Tokia veikla pareikalavo iš mokytojų ypatingų organizacinių, komunikacinių ir informacinių technologijų gebėjimų. Prieš pradedant darbuotis nuotoliniu būdu reikėjo apie tai informuoti Šilalės meno mokyklos mokinius ir jų tėvelius. Buvo nemažai abipusės nežinomybės ir klaustukų – kaip viskas vyks, kaip seksis bendrauti per atstumą ar pavyks nusiųsti ir atlikti gautas užduotis – groti, šokti, piešti? Juk kiekvieno meno mokyklos bendruomenės nario tiek mokinio, tiek mokytojo pasirengimai ir galimybės skirtingos – nėra vieningos komunikavimo sistemos elektroninėje erdvėje, ne visi namuose turi vienodas sąlygas naudotis pažangiausiomis informacinėmis technologijomis, skirtingas ryšio signalų stiprumas mieste ir kaimiškoje vietovėje... Bet kaip sakoma, velnias ne toks baisu, kokį jį piešia... Esant tokiai neįprastai situacijai galima pasidžiaugti mokyklos bendruomenės narių – mokinių, jų tėvelių (ir net senelių) bei mokytojų geranoriškumu ir aktyviu įsitraukimu į ugdomąją meninę veiklą. Į pagalbą komunikacijai buvo pasitelktos visos turimos pajėgos ir šaltiniai – pradedant pokalbiais ir trumposiomis žinutėmis telefonu, elektroniniu paštu ir visiems šiandien jau tapusiais neatsiejamomis ryšio priemonėmis – socialiniais tinklais, ir vaizdo telefonija. Kiekvienuose bendruomenės narių namuose ko gero neliko nė vienos nenaudojamos elektroninių ryšių priemonės – telefono, kompiuterio, planšetės. Nesant galimybės vykdyti tiesioginio vaizdo transliacijas (lėtas ar stringantis interneto ryšys), bendraujama netiesiogiai, techniniai nesklandumai susiję su vaizdo ar garso perdavimo sprendžiami keičiantis vaizdo ir garso įrašais bei po to sekančiomis konsultacijomis. Mokymo užduotys mokinius pasiekia per virtualios klasės – Google Classroom, bendravimo programėles Messenger, Viber, Whatsapp, Zoom ir kt. – rinktis tikrai yra iš ko ir kiekvienas pritaiko jam tinkančią. O šiandien, balandžio 6 dieną, jau galima apžvelgti ir pirmosios virtualios mokymo savaitės veiklą. Vienas labiausiai džiuginančių dalykų pastarojo meto veikloje yra aukščiau minėtas itin aktyvus mokyklos mokinių tėvelių, mokinukų brolių, seserų ir net senelių įsijungimas nuotolinę ugdomąją veiklą. Kaip įmanydami namiškiai stengiasi padėti savo mokinukams šalia pagrindinio ugdymo užduočių atlikti ir meno mokyklos paskirtąsias – ir padeda dirbant su kompiuteriu, ir filmuoja mokinių atliekamas užduotis, jungiasi į virtualias mokymui skirtas grupes, džiaugsmingai įveikia atsiradusius iššūkius, naudojantis naujausiomis informacinėmis technologijomis. Vaikai dainuoja, naudodami mokytojų atsiųstas fonogramas, sprendžia solfedžio atsiųstas užduotis, groja turimais instrumentais ir randa išeičių iš padėties jų nesant, pvz.: antrojo instrumento – pianino klaviatūrą pakeičia virtualia, sujungus kelias planšetes. Ne paslaptis, kad mokiniai ir patys kartais tampa savotiškais mokytojais ir asistentais – geranoriškai padeda mokytojams, koordinuojant ugdymo procesą ir naudojant pamokoms naujausiais išmaniąsias technologijas – sukviečia bendraamžius į virtualias grupes, sprendžia technines ryšio problemas, platina gautą iš mokytojų informaciją – po truputį mezgasi kitoks – artimesnis ryšys tarp mokytojo – mokinio, kaip lygiaverčių ugdymo proceso dalyvių. Mokiniams smagu matyti, kad ir mokytojams nesvetimos skaitmeninės technologijos, kurių pagalba mokytojas visada tarsi šalia, pasiekiamas reikiamu momentu... Vykstančios nuotolinės pamokos anaiptol nereškia, kad galima atsipalaiduoti ir nieko neveikti – darbas vyksta labai intensyviai, galima sakyti net intensyviau nei prieš vykdant nuotolinį mokymą – nors dirbama pagal iki tol buvusius pamokų tvarkaraščius, dažnai ugdymui laiko skiriama gerokai daugiau nei įprasta – konsultacijos vyksta ir pasibaigus mokymo seansui. Suprasdami nepaprastą situaciją ir padėtį – pagrindinio ugdymo prioritetą, dienos režimą, mokytojai stengiasi neapkrauti savo ugdytinių užduotimis. Jaunesniojo amžiaus mokinukai dalyvauja virtualiose pamokose itin noriai, vyresnėliai linkę kiek paišdykauti (tačiau tokių nėra daug) bet ko nepasitaiko ir vykstant realioms pamokoms! Taip pat pasitaiko ir kitų techninių nesklandumų – tai ir išsiderinę instrumentai, nutrūkusios stygos, bet visa ta badoma išspręsti abipusėmis mokytojų mokinių ir tėvelių pastangomis. Dailės klasių mokiniai piešia, tapo ir lipdo, siunčia darbelių nuotraukas į virtualias klases, šokėjai repetuoja namuose – net apsitaisę tautiniais drabužiais, prieš veidrodžius (šokis poroje) kad visiškai įsijausti į atliekamą šokį ir neprarastų įgūdžių. Taigi apibendrinant pirmąją nuotolinio ugdymo savaitę galima pasidžiaugti, kad ugdomoji veikla Šilalės meno mokykloje TIKRAI VYKSTA (nors vis dar pasitaiko paniurėlių ir skeptikų, su replikomis „tai ką jūs ten toj meno mokykloj dirbat per nuotolį“ arba skleidžiama dezinformacija, kad „meno mokykloje pamokos nevyksta“)! Linkiu mums visiems susikaupimo, kūrybiškumo ir kantrybės, iškęsti šį keistą, nelengvą ir savotiškai įdomų laikotarpį! Likime sveiki!
Andrius Zaikauskas Šilalės meno mokyklos Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, pavaduojantis direktorių
|
|
Informacija | |
|
|
Informacija | |
NUOTOLINIS UGDYMAS
Šiame puslapyje yra pateikiama visa informacija apie mokyklos ugdymo proceso pertvarką bei skelbiama nuotolinio ugdymo medžiaga. Turinys bus nuolat atnaujinamas.
Pasirengimas nuotolinio ugdymo procesui
Mieli mokytojai, tėveliai ir mokiniai,
Šilalės meno mokykloje, remiantis kovo 12 dienos Lietuvos Vyriausybės sprendimu dėl COVID-19 viruso suvaldymo, perorganizuojamas ugdymo procesas. Nuo 2020 m. kovo 13 dienos (penktadienio) iki 2020 m. kovo 27 dienos LR švietimo, mokslo ir sporto ministro Algirdo Monkevičiaus įsaku skelbiamos mokinių PAVASARIO ATOSTOGOS (vietoj 2020 m. balandžio 14 dienos – 2020 m. balandžio 17 dienos numatytų pavasario atostogų). Remiantis 2018 metų duomenimis (Lietuvos statistikos departamentas: Informacinės technologijos Lietuvoje, 2018), Lietuvos didžiuosiuose miestuose informacinėmis technologijomis ir internetu naudojosi 79-81% gyventojų. Esant aukštam informacinių technologijų paplitimui kokybiško ir kūrybingo ugdymo proceso užtikrinimas priklauso tik nuo jį organizuojančio mokytojo kompetencijos bei teigiamo mokinių ir jų tėvelių požiūrio.
Šilalės meno mokyklos pedagogai stengsis užtikrinti tolesnį ugdymo procesą nuotoliniu būdu.
Gerbiami tėveliai ir mokiniai, prašome aktyviai bendrauti su specialybės ir kitų disciplinų mokytojais, ir toliau nuotolinio ugdymo procesą organizuoti Jums priimtiniausiomis formomis, priemonėmis ir laiku, taip, kad Jūsų ugdymo turinys ir pažangumas kuo mažiau nukentėtų.
Individualių (specialybės, dalyko ir papildomo instrumento) disciplinų nuotolinio ugdymo procesą ir tinkamiausią formą aptarsite su specialybės dalyko ir papildomo instrumento mokytojais telefonu ar kitomis komunikacijos priemonėmis. Su kitų mokomųjų dalykų, disciplinų nuotolinio ugdymo turiniu ir planu Jus supažindins dalyko mokytojai ir jis bus vykdomas nuo kovo 30 dienos (pirmadienio). Atėjus laikui, dėl nuotolinių pamokų su mokinių tėvais ir mokiniais (vyresnių klasių) susisieks dalyko mokytojas tiesiogiai telefonu arba el. paštu, kitomis ryšio priemonėmis. Grįžtamojo ryšio įgyvendinimas bei mokinio – mokytojo komunikavimo ir užduočių (projektų pateikimo) keitimosi priemonė – el. paštas, video konferencijos ir kitos ryšio priemonės. Organizuojant individualių ir grupinių dalykų nuotolinio ugdymo procesą, ugdymo proceso teikėjai (mokytojai) bei gavėjai (mokiniai) turi turėti: Interneto ryšį. Naudojantis internetiniu ryšiu per minėtuose įrenginiuose įdiegtas internetinio socialinio komunikavimo programas Viber, Whatsapp, Messenger, el. paštą ir kt. bus organizuojamas NUOTOLINIS, TIESIOGINIS bei MIŠRUS ugdymo procesas.
Mes, suprasdami, kad nuotolinis mokymas sukels tam tikrų sunkumų ugdymo kokybei, prašysime Šilalės savivaldybės Tarybos, jog mokestis už mokslą nuo 2020-04-01 nebūtų skaičiuojamas.
Ištvermės ir sveikatos Jums visiems!
|
|
Dėl mokesčio už mokslą karantino laikotarpiu | |
Šilalės meno mokyklos mokinių tėvelių dėmesiui! Karantino laikotarpiu, mokestį už mokslą Šilalės meno mokykloje, už kovo mėnesio ir ankstesnius įsiskolinimus, maloniai prašome sumokėti internetu, banko pavedimu. Rekvizitai pavedimui: Gavėjas: Šilalės meno mokykla Gavėjo bankas: Luminor Bank AB Sąskaita: LT164010044500090151
Adminstracija
|
|
Informacija dėl mokinių pavasario atostogų | |
LR Švietimo, mokslo ir sporto Ministro įsakymas pradiniam ugdymui
LR Švietimo, mokslo ir sporto Ministro įsakymas pagrindiniam ugdymui
|
|
Dėmesio! | |
|
|
Informacija | |
Reaguodami į susidariusią situaciją, dalinamės informacija.
|
|
XXVIII Juozo Pakalnio respublikinio jaunųjų atlikėjų pučiamaisiais ir mušamaisiais muzikos instrumentais regioninis turas | |
![]() 2020 m. vasario 13 d. įvyko XXVIII Juozo Pakalnio respublikinio jaunųjų atlikėjų pučiamaisiais ir mušamaisiais muzikos instrumentais regioninis turas Klaipėdos S.Šimkaus konservatorijoje. Šiame konkurso etape dalyvavo Šilalės meno mokyklos 5-tos klarneto klasės mokinys Julius Šerpetauskis. Jis buvo apdovanotas padėkos raštu ir iškovojo teisę dalyvauti finaliniame konkurso ture. Finalinis konkurso turas vyks balandžio mėnesį (3-5 dienomis) Kauno J.Gruodžio konservatorijoje. Juliaus mokytojas Algirdas Petraitis, koncertmeisteris Gintaras Bartušis. |
|
Atidaryta paroda | |
2020m. vasario 13d. Šilalės rajono savivaldybės viešosios bibliotekos vaikų literatūros skyriuje įvyko Šilalės meno mokyklos, 2 dailės klasės mokinių (vadovė Sonata Dargienė) kūrybinių darbų ekspozicijos "Linksmieji gyvūnėliai", pristatymas. Susirinkusiuosius darbų autorius, jų artimuosius ir draugus, pasveikino skyriaus vedėja Ona Bajorinienė, kuri dalyviams įteikė bibliotekos padėkas. Vaikų mokytoja Sonata Dargienė papasakojo apie kūrybinius ir gamybinius procesus, pasidžiaugė galimybe eksponuoti darbelius bibliotekoje.
|
|
Kovo 11 renginiai | |
|
|
Kviečiame! | |
|
|
Sveikiname ir džiaugiamės! | |
|
|
Priimami prašymai | |
Tėvų, mokinių, mokytojų dėmesiui!Iki 2020 m. sausio 20 d. (pirmadienio) mokyklos raštinėje (II aukšte) priimami prašymai atleisti nuo mokesčio už mokslą ar mokesčio už mokslą sumažinimui II pusmetyje. Rašant prašymą reikia pateikti šiuos dokumentus:
Prašymas nesvarstomas, jei nėra nors vieno iš išvardintų dokumentų.Direktoriaus pavaduotojas ugdymuiMokyklos tarybos pirmininkas Andrius Zaikauskas |
|
Konkurso rezultatai | |
|
|
Koncertai | |
|
|
Renginio anonsas | |
https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=36585&p_t=269144
|
|
"Aguonėlė 2019" | |
Buvo nelengva diena prasidėjusi labai anksti kelione į Vilnių (5.30 val. ryte)
Laima Andrejauskienė Digma Kononovienė Šokio mokytojos
|
|
Festivalis | |
|
|
"Muzikinė karuselė" | |
Antradienį Pajūrio skyriuje solfedžio pamokos vyko neįprastai. Entuziastingai nusiteikę mokiniai daugiau nei valandą demonstravo savo žinias kryžiažodžių ir galvosūkių popietėje "Muzikinė karuselė". Mokytojos Dianos Vorienės paruoštos užduotys-kryžiažodžiai, rebusai, muzikinės dėlionės-privertė mokinius pasukti galveles. Suskaičiavus rezultatus, visi dalyviai apdovanoti saldžiais prizais. |
|
plačiau | |
Atidaryta paroda "Kas stiklainyje gyvena?" | |
Kas stiklainyje gyvena? Kas mums šitai pasakys? Morkos, braškės ir bananai, Slyvų štai gražus būrys.
Rausvašoniai obuoliukai, Žalios kriaušės ir žirniukai Ir arbūzai ir moliūgai, Remias šonais tie pilvūzai.
Tai gražu, gražu žiūrėti, Kai stiklainiai tiek pridėti. Lai už lango vėjai ūžia, Nebaisi mums ir žiemužė (L. Rupšytė) |
|
plačiau | |
© 2024 silmenmo.lt | Interneto svetainių kūrimas
|