į pradžią   |   turinys   |   susisiekite

• Mokykla » • Naujienos
Lokystos šokėjai Balkanuose!

Po mėnesio įtemptų repeticijų, Šilalės meno mokyklos tautinių šokių kolektyvas "Lokysta", išvyko į kelionę Bulgarijon. Palikę tėvelius bei draugus naumie, su dideliu užsidegimu išvykome į tolimuosius Balkanus. Po dviejų naktų, praleistų autobuse, atvykome į Slovakiją. Čia mus, šokėjus, sužavėjo nuostabi gamta, nuostabūs kalnai ir miestelių jaukumas. Pailsėję ir pasigržėję Tatrų kalnynu palikome Slovakiją.
   Vakarop pasiekėme Bulgariją. Čia mus pasitiko didingi kalnai, nuostabios pilys kalnuose ir besišypsantys žmonės. Lengvą nuovargį pamiršome jaukiame viešbutyje, svajodami apie rytojaus maudynes karštame mineralizuoto kalnų vandens baseine. Ryte, po minėtų maudynių išvykome į ekskursiją. Apžiūrėję kalnų ežerą, vykome į labai seną Bulgarijos miestą - Batak (bulg. batak - duobė, mat šį miestą iš visų pusių supa kalnai). Ten aplankėme partizanų paminklus., Bulgarų bažnyčią, partizanų ir bulgarų buties muziejus. susipažinę su Bulgarijos tradicijomis, kultūra ir kraštovaizdžiu, skubėjome autis klumpių ir vykti į koncertą. Koncerto metu sulaukėme labai daug dėmesio, smalsių žvilgsnių, drąsesnieji gyventojai net užkalbindavo ar fotografuodavo mus!
  Kitą rytą mus pasitiko lietus. Tačiau, kaip sakoma: "Prie didelio noro, nėra blogo oro", jauniausieji šokėjai mėgavosi baseinu, o popiet vykome į ekskursiją Velingrad mieste. Pasižvalgę mieste, vėlgi pasidabinę, skubėjome į koncertą. Prieš prasidedant koncertui vyko konkursas: buvo renkami vakaro mis ir mistteris. Šokėja Giedrė Kiržgalvytė pelniusi daugiausia komisijos narių simpatijų, buvo išrinkta vakaro mis. Vėliau vykusiame bulgarų tautinio šokio "Rachenitza" konkurse, šilališkiai sužibėjo ir parodė savo šaunumą šokant kitataučių šokius. Valdonė Mikalauskaitė nustelbė visas Bulgarijos šokėjas ir užėmė garbingą I - ąją vietą. Vaikinai taip pat neatsiliko, Matas Vėlavičius užėmė garbingą II - ąją vietą. Štai taip pristatę Lietuvą svečioje šalyje, kupini nuostabių įspūdžių susikrovėme lagaminus ir ilsėjomės.
  Ryte palikome Bulgariją ir jos beribes vynuogių plantacijas. Per naktį apsistojome Slovakijoje. Papusryčiavę vykome į vandens pramogų parką, kuriame pasismaginę užbaigėme kelionės nuotykius. Kupini pačių geriausių įspūdžių su dainomis riedėjome namo.
  Kelionėje susipažinome susipažinome su svečių šalių kultūra, tradicijomis, kraštovaizdžiu. Visur gerai, tačiau namie geriausia. Pakeliui namo, netilo kalbos apie lietuviškus cepelinus, plokštainį, savas mielas gatves. Kelionės bėgyje tapome didele šeima, juk viską darėme kartu. Autobusas - mūsų miegamasis, o svečių šalių degalinės - virtuvė ir vonios kambarys. Gastrolių metu įgijome daug patirties, tapome labiau savarankiški, praplėtėme akiratį bei įvertinome gimtosios Lietuvos kainą.
   Šios kelionės nebūtų buvę be Šilalės meno mokyklos direktoriaus Arūno Goštauto, mūsų šauniausių kolektyvo vadovių Digmos Kononovienės ir Laimos Andrejauskienės bei lydinčios mokytojos Sonatos Dargienės. Dėkojame jiems už rūpestį!